söndag 9 april 2017

Allt fantastiskt du kan bli - Emily Winfield Martin

ISBN: 9789173378598
TITEL: Allt fantastiskt du kan bli
FÖRFATTARE: Emily Winfield Martin

Den här boken fann vi av en slump på biblioteket. Den låg ibland nyheterna och illustrationerna tilltalade mig. För mig är det enormt viktigt att jag tycker om hur boken ser ut och hur bilderna får mig att känna. Det är det första jag tittar på.

När vi läste den var även innebörden av boken helt magisk. Att man faktiskt kan bli allt man vill. Jag gillar verkligen den andemeningen och önskar verkligen att Elliott ska känna och leva efter det i framtiden.

En riktigt jackpot ibland bibliotekets böcker.
Den kan du köpa här.

Boken få:




En av de vackraste och finaste böckerna jag läst för Elliott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar