tisdag 26 december 2017

Min pappa säger - Astrid Desbordes, Pauline Martin




ISBN: 9789127152809
TITEL: Min pappa säger
FÖRFATTARE:Astrid Desbordes, Pauline Martin
ILLUSTRATÖR: Pauline Martin

Under julruschen så hittade jag denna bok och blev så glad. Jag köpte den till Andreas och Elliott. Men jag blev så besviken. Tror att jag aldrig blivit mer besviken på en bok tidigare. Jag tror att det beror på att boken "Min älskling" är helt fantastisk och har en sådan fantastisk andemening och känsla. Läs den recensionen av den boken här.

Elliott blev så glad när han öppnande en julklapp och fann denna bok. Men efter att vi läst den en gång så har han inte velat att vi ska läsa den igen.  Så Andreas och jag har bestämt att sätta egna pratbubblor i boken. Andreas ska skriva saker i dem. Saker som han vill berätta för honom. Så boken kommer säkert bli läst många gånger när den ändringen är gjort.

Illustrationerna är som vanligt, helt magiska och mysiga.
Om du ändå känner för att köpa den, så hittar du den på Adlibris här.


Boken får:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar